domingo, 10 de mayo de 2009

Incident al metro

Fà un parell de dies tornant a casa amb el metro(L3 Diagonal) cap allà les nou del vespre vaig presenciar un incident el cual no aconsegueixo oblidar. Durant el trajecte vaig fixarme que a l’altre bagó hi havia un vagabund sentat fumantse un piti amb una ampolla de Xibeca mig plena a la seva esquerra. Em vaig fixar amb aquest particularment ja que mostraba una actitud enfadada i violenta. Vaig estar uns moments mirant-lo sense que ell em veiés a mí. Mentres intentava posicionarme en el seu lloc vaig pensar que ha de ser odiós sentirte tant ignorat en una situació tant impotent. No ser ningú per a ningú… ha de ser horrible. En aquell instant hem van entrar ganes d’acostarmi i dir-li algu, pero QUÈ li puc dir jo. A part de que no soc Maria Teresa de Calcuta, i com tots, faig el meu camí sent tansols una observadora del que hem rodeja.

A diagonal vaig baixar del metro i vaig sentir com una ampolla explotaba. Tothom va parar-se, i vam veure com un home amb el cap obert intentaba aguantar-se de peu. Repeteixo que eren les 9 del vespre a diagonal. Després de uns instants paralitzada vaig marxar d’allà bastant alterada ja que molta ajuda no podia fer. Dies deprés m’en he enterat de que el vagabund va escapar i aquell pobre home va tenir que surtir sol del metro i anar a l’hospital. Ni la policia ni l’ambulància es van presentar. 
Sincerament no sé què pensar. Que només va ser un incident que un boig va cometre…També hagués pogut ser jo la ferida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario